Українська правда

Шоубізнес на антирасизмі

Багато хто з тих, хто буде виступати під брендом боротьби з расизмом, систематично наповнює медіа-простір України низькопробними поп-продуктами, руйнуючи тим самим здатність аудиторії до критичного мислення – а саме здатність мислити є головною зброєю про

19 березня поштові скриньки українських ЗМІ ощасливила своєю появою прецікава новина: виявляється, 6 квітня відбудеться марш з голосною назвою "Марш проти Расизму" (саме так, слово "расизм" у прес-релізі "антирасистів" написано чомусь з великої літери).

22 березня із цього приводу було оголошено прес-конференцію… в "Arena night club". Звісно, а де ж ще як не в нічному клубі проводити брифінг, якщо на нього запрошено цілу зграю "гламурних сєлєбріті"?

Серед людей, покликаних популяризувати боротьбу з расизмом, значаться такі персони, як співачка Ірина Білик з олімпійською чемпіонкою Яною Клочковою, телеведучий Савік Шустер, пастор "Посольства Божого" Сандей Аделаджа, продюсер "Comedy Club Ukraine" Максим "Лєдокол" Бахматов, художник Ілля Чічкан, видавець Пітер Дікенсон, дизайнер Андре Тан та інші українські і не дуже "сєлєбріті".

Власне, організатор самого "перформансу" (брифінгу) і "геппенінгу" (маршу) – скандально відомий Валід Арфуш, якого в релізі іменують не інакше як "Першим послом доброї волі ООН".

Від еклектики у складі "антирасистів" перехоплює подих. Християнський пастор Сандей "під ручку" з більш ніж світськими панами Арфушем та Гордоном, вельми специфічний "творець прекрасного" Чічкан, Савік Шустер та Лобода з Кувалдіним…

Мабуть, випадково до тієї смішної компанії "професійних і не дуже" борців з расизмом приєдналися Вакарчук, Клочкова та "Таліта Кум".

І все було б нічого, якби ці люди зібралися в "Arena night club" просто "потусити" та попіаритися. Але вони зібралися для серйозних речей.

Багато хто з тих, хто буде виступати під брендом боротьби з расизмом, систематично наповнює медіа-простір України поп-продуктами низької якості, руйнуючи тим самим здатність аудиторії до критичного мислення – а саме здатність мислити є головною зброєю проти расизму.

Але багато хто з цих так званих "антирасистів" протягом свого "творчого" життя пропагували що завгодно, але не дотримання моральних стандартів та інтелектуальну поведінку.

Вони – аж ніяк не духовні лідери українського суспільства, а деякі з них – зовсім навпаки.

Тож не дивно, що вони не можуть навіть грамотно прорекламувати журналістам свою акцію. В прес-релізі, який розповсюджено виключно російською мовою, просто в першому абзаці йдеться про представників "чернокожего, арабского, индуского, азиатского и еврейского народов".

Звучить аж надто весело. От тільки з усіх перелічених народом можна назвати лише єврейський та, з певною натяжкою, індійський і арабський. Бо "чорношкірий народ" – це, мабуть, мається на увазі негроїдна раса, а "азіатський народ" – монголоїдна.

Просто цікаво, чого ці "борці" так настирливо і безграмотно уникають таких наукових і загальновживаних слів як "негр", "монголоїд" та "раса"?

Пригадується, що той же пастор Аделаджа якось публічно дуже обурювався, що в Україні негрів називають неграми. Подумати тільки: представників негроїдної раси назвали літературним словом "негр"!

Проте, навіть сам Перший посол™ Валід Арфуш теж нещодавно насмішив публіку. Тільки вже не своїми "расово правильними ідеями", а своєю дивною нещедрістю. А як ще пояснити той факт, що цей власник авто "Бентлі" примудрився заборгувати 2,5 тис. гривень за електроенергію, через що нині "Київенерго" погрожує йому разом з іншими боржниками "вимкнути світло".

Отже, виникає логічне питання: а чи спроможні допомогти всі ці гламурні персонажі з сумнівною репутацією хоч якійсь справі?

Відповідь – так, спроможні допомогти. РАСИЗМУ. Бо до подібних інВалідних заходів, організованих "першими послами" та сумнівними поп-зірками, важко нормальній людині ставитися з прихильністю.

Є люди, які абсолютно безкорисливо і щиро борються з расизмом, і не тільки в межах України. Тим не менш, про них та про їхні думки мало хто хоче щось знати.

Тому даний проект – ніякий не антирасизм, а черговий бізнес, шоубізнес низького ґатунку.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.