Українська правда
другий щорічний захід про інвестиції

Українці готові витратити чверть доходу на свята – Inweb

3 грудня, 18:45
Українці готові витратити чверть доходу на свята – Inweb
Getty Images

Громадяни України витрачають більшість свого заробітку (77% місячного бюджету) на базові потреби, але при цьому 44% громадян готові витратити чверть свого доходу на святкові покупки.

Про це йдеться у дослідженні агенції у digital-маркетингу Inweb.

У дослідженні також зазначають, що українці витрачають майже 5% річного обсягу у категорії "Продукти" за 10 днів до Нового року. Отже, кінець грудня концентрує стільки ж транзакцій, як середній місяць року.

Зумери витрачають менше, але роблять вибір інакше: 95% шукають знижки, 74% надихаються інфлюенсерами, 43% використовують ШІ для пошуку подарунків.

Попит на техніку залишається стабільним, але покупці шукають вигідніші пропозиції: частіше користуються кешбеком (40%), купонами (15%) і оплатою частинами (56%). При цьому середній чек знижується, а кількість покупок — зростає.

Косметика та парфуми мають пік наприкінці грудня, а книжковий попит тягнеться до січня — завдяки подарунковим наборам і розпродажам. Обидві категорії демонструють стабільність і високий рівень довіри споживачів.

Майже половина покупців у світі (47%) планує дарувати не речі, а враження: сертифікати, події, відпочинок. Це тренд на персоналізацію і гнучкість, який бізнесу варто врахувати у створенні оферів.

Нагадаємо:

Після зміни правил перетину кордону для чоловіків віком 18-22 років у серпні 2025 року український ринок праці відчув різкий відтік молодих кадрів.

споживання