Карантин як стиль життя: найкращий час для ігрової індустрії
Одних карантин "закрив" вдома на довгі тижні та навіть місяці, іншим — дав ще місяць життя, просто більш насичений цікавими подіями та знижками. Вони — це геймери, які заробляють, граючи онлайн.
Зростання інтересу до ігрової індустрії підтверджує і статистика. Тільки за суботу, 21 березня, на платформі Steam зібралось понад 20 млн людей з усього світу.
Понад 6 млн з них одночасно грали в ігри, при цьому, хоч і вийшов новий Half-Life: Alyx, гравці взялись за стару добру класику: СS: Global Offensive, Dota 2, PUBG, Rainbow Six Siege, GTA 5 та інші популярні ігри.
Сприяють такому способу проведення часу і медіа. Популярні сайти дають поради, які саме ігри допоможуть пересидіти небезпеку коронавірусу, а Steam б’є всі рекорди за кількістю людей онлайн.
Сфера геймінгу зараз переживає свої золоті часи. Ті, хто колись хотів пограти у всі пропущені новинки чи просто відволіктись, нарешті знайшов на це час. В епоху високих технологій, швидкісного інтернету та стрімкого розвитку кіберспорту багато людей обрали комп'ютерні ігри як спосіб цікаво і з азартом провести вільний час, що з'явився завдяки карантину.
Кіберспорт завдає удару коронавірусу
Чи може кіберспорт не тільки розважити людей, а й принести користь у боротьбі із вірусом?
Виявляється, ще і як! Nvidia закликали всіх геймерів світу завдяки спеціальному додатку ділитись частиною обчислювальних потужностей комп’ютерів для допомоги у знаходженні ліків.
Проєкт розподілених обчислень для дослідження хвороб імітує різні аспекти молекулярної динаміки, такі як згортання білків чи розрахунковий дизайн ліків.
Унікальною цю програму робить саме можливість використання запасних потужностей вашого ПК для пришвидшення її роботи. Додаток від лабораторії Панде, Стенфордського університету, розвивається з 2000 року, але саме зараз його робота є неймовірно актуальною та важливою.
Користувачі можуть у реальному часі спостерігати за роботою програми, обирати, куди саме йде обчислювальна потужність їхніх комп’ютерів, або відключати її.
Кіберспортивна компанія WePlay! Esports, що є частиною технохолдингу TECHIIA, створила благодійний кіберспортивний марафон WeSave! Charity Play, під час якого онлайн-глядачі турніру могли робити пожертви (донати), які додавались до базового фонду від WePlay! Esports — 120 тис доларів.
Зібрано більш ніж 188 тисяч доларів і всі кошти було скеровано двом благодійним фондам, які фінансують розробку вакцини проти коронавірусу.
Керуючий партнер холдингу TECHIIA Олег Крот:
"Ми прогнозували зростання інтересу до ігор під час карантину.
І тому організували не традиційний, а благодійний турнір, і закликали усіх охочих зробити свій внесок у фінансування розробки вакцини проти вірусу.
Завдяки турніру нам вдалось зібрати кошти, які ми передали двом міжнародним благодійним фондам: CEPI, який збирає кошти для розробки вакцину, та Global Giving, який допомагає вразливим верствам населення у всьому світі".
В турнірі взяли участь 24 команди з усіх куточків світу: NAVI, OG, Nigma, Team Secret, Virtus.Pro, Vici Gaming, Team Liquid, Team Adroit, HellRaisers, Geek Fam, Furia, PSG.LGD, CR4ZY, Cloud 9, B8, Business Associates, Beastcoast, BOOM Esports, IG, Noping Esports, Thunder Predator, TNC, EG, та EHOME.
Коментатори онлайн-трансляцій турніру працювали у тематично оформлених студіях, а на вході в них вимірювали температуру спеціальним пристроєм.
Сприятливий час для прибутків від онлайну
Поки готелі, авіакомпанії та багато інших бізнесів стрімко втрачають прибутки, кількість людей, що грають в ігри, дивляться чи створюють онлайн-трансляції під час карантину, з кожним днем зростає.
Популярними стають дві категорії ігор: безкоштовні та MMORPG — massively multiplayer online role playing game.
Карантин став золотою жилою для ігрових компаній навіть попри те, що багато ігрових чи технологічних подій у світі було перенесено чи скасовано через COVID-19.
Ерік Пекхем, медіа аналітик TechCrunch, каже, що оффлайн події потрібні для того, щоб компанії показали нові продукти та знайшли нові корисні зв’язки для бізнесу та аж ніяк не для того, щоб заробити на них багато грошей. Тому перенесення чи скасування живих подій не завдають ігровим компаніям значних втрат.
Ігрова індустрія стійка до різного роду катаклізмів. Люди продовжують зустрічатись, але онлайн із дому. Це призводить не тільки до нових рекордів відвідуваності ігрових платформ, але й до їх перенавантаження, як це сталось з Xbox Live.
Зрештою, у 2020 ще не було випадків зриву роботи ігрових платформ, а кількість гравців зростає щодня.
А що крім ігор?
Карантин сильно вплинув і на український бізнес. Поки одні індустрії ослабились, інші укріплюються. Хтось формує свій перший капітал на продажах масок та антисептиків, хтось — збільшує кількість кур’єрів, бо попит на доставку ліків чи їжі значно виріс.
Під час карантину бізнес швидко трансформуються, щоб якщо не заробити на ситуації, то хоча б не втратити. Монобанк, наприклад, дав своїм клієнтам 20% кешбеку на покупки на PlayStation Store, Xbox | Microsoft Store, Netflix, MEGOGO, Pornhub, Brazzers, AppStore та Google Play до кінця березня 2020.
Люди витрачають багато коштів на розважальні сервіси, купують електронні книги та всіляко намагаються відволіктись, поки сидять вдома.
Видавництво "Наш Формат" виклало цілу низку електронних книг у вільний доступ, але їх почали завантажувати так багато, що акція закінчилась раніше зазначеної дати, бо компанія виплачувала роялті з власних коштів та просто не витримала фінансового навантаження. Про це видавництво повідомило у Твіттері.
Карантинні заходи вплинули також на технології віддаленої комунікації. Кількість зареєстрованих користувачів Skype та Zoom зросла у 2-3 рази.
Люди стали частіше користуватись сервісом, щоб спілкуватись, працювати та навіть проводити онлайн-заходи, що зазвичай проходили наживо.
Також, через переведення офісів на віддалену роботу, значно більше стали використовувати сервіси менеджменту робочих процесів, такі як Trello, Slack, Asana, Bitrix24, Meistertask та інші.
Багато людей присвячують час перебування на карантині не лише розвагам, а намагаються проводити його з користю. Це видно по значному зростанню попиту на онлайн-курси, бізнес-тренінги, репетиторів, а також купівлю спортивного інвентарю, який можна використовувати вдома через закриття спортзалів.
Олександр Давиденко, Chief Innovations Officer холдингу TECHIIA:
"Подібні кризи дають шанс на розвиток, новий погляд на речі та можливість змінювати правила гри.
Якщо проаналізувати поведінку користувачів онлайн-сервісів та ігрових платформ, то результат можна використати для розвитку вже наявних бізнесів чи створення нових.
Карантин триває, а значить він продовжить видозмінювати звички та потреби людей. Після повернення до нормального життя, деякі старі звички, товари та послуги стануть нам непотрібними.
Чи будемо ми потім більше споживати онлайн, чи, скучивши за шопінг-молами та ресторанами, перемкнемось на офлайн-активності — покаже час"