Українська правда

BMW презентувала концепт водневого автомобіля

Компанія BMW представила нову воднево-електричну силову установку під назвою iHydrogen Next для позашляховика BMW Х5. У масовий продаж такі авто надійдуть не раніше, ніж за 5 років.

Про це повідомляє Autoblog.com. 

BMW розробила нову систему спільно з Toyota. Вона складається з двох резервуарів для водню, паливного елемента, акумулятора пікової потужності і електродвигуна п’ятого покоління. У резервуарах може вміститися близько 6 кг водню під тиском 700 бар.

 

Паливний елемент використовує водень і кисень для вироблення електроенергії і передає його в двигун, в той час як батарея пікової потужності забезпечує тимчасове прискорення. Загальна потужність системи iHydrogen Next може досягати 374 кінські сили протягом коротких періодів часу.

"Акумулятор пікової потужності включається для додаткової динаміки водіння, коли це необхідно. Якщо у вас динамічний стиль водіння, це може відбуватися досить часто", — пояснює представник компанії BMW для видання Autoblog.

Основна перевага системи перед електричною трансмісією полягає в тому, що на заправку баків йде три-чотири хвилини. Вона також не настільки чутлива до екстремальних температур, як літій-іонний акумулятор. Крім того, автомобіль вважається технологією з нульовим рівнем викидів, адже виділяє тільки водяну пару.

Інформацію про запас ходу позашляховика BMW поки не розкриває.

У 2022 року автовиробник побудує невелику кількість водневих Х5 і протестує їх в реальних умовах. Ці тести допоможуть інженерам відрегулювати технологію. BMW планує випустити модель з водневим двигуном серійного виробництва не раніше, ніж у другій половині 2020-х років, хоча і попереджає, що умови і вимоги світового ринку будуть чинити сильний вплив на цей графік.