"Термінал" від ПриватБанку можна буде інтегрувати до сторонніх застосунків
ПриватБанк відкрив можливість українським розробникам, бізнесу та сервісним компаніям інтегрувати застосунок "Термінал" до інших застосунків та програмних рішень.
Про це повідомили у пресслужбі ПриватБанку.
"Простий та зручний спосіб приймати безготівкові платежі дозволить розширити можливості цифрових клієнтських сервісів та економити ресурси на розробці власних програмних рішень", – йдеться у повідомленні.
Як розповів керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, "Термінал" дозволяє приймати безготівкові платежі за допомогою звичайного смартфону та є єдиним на ринку, що працює з обома операційними системами Android та iOS.
"Інтеграція мобільного застосунку "Термінал" буде корисною бізнесу, який використовує власну програму для продажу товарів або послуг і якому потрібен функціонал безготівкового приймання платежів з картки або електронного гаманця", – наголосили у пресслужбі банку.
Про те, як інтегрувати термінал у застосунок чи програмний комплекс, можна прочитати тут.
Нагадаємо:
У ПриватБанку з’явилась опція персоналізованих знижок і кешбеків від топових українських брендів та компаній в рамках нової програми лояльності "Привіт".