Сінгапур планує першим у світі заборонити рекламу солодких напоїв

Вівторок, 15 жовтня 2019, 13:26
 

Місто-держава Сінгапур наступного року планує заборонити рекламу напоїв із підвищеним вмістом цукру. 

Про це заявив міністр охорони здоров’я Едвін Тонг, повідомляє CNN.

Заборона поширюватиметься на усі медіаплатформи, включно з друкованими виданнями, інтернет-медіа та телебаченням. Вона торкнеться всіх солодких газованих напоїв, соків, питних йогуртів, розчинної кави тощо.

Відтепер виробники солодких напоїв зобов’язані маркувати товари спеціальними позначками.

Реклама:

За словами Тонга, це лише перші кроки для боротьби з діабетом. Також розглядають повну заборону надмірно солодких напоїв і запровадження обов’язкових фізичних вправ.

Міністерство охорони здоров’я Сінгапуру досліджуватиме думку споживачів та працівників індустрії протягом кількох наступних місяців. Вже наступного року сподіваються запровадити заборону.

У сінгапурському представництві Coca-Cola заявили, що вітають такі заходи, і запевнили, що заборона не надто відіб’ється на компанії, адже вже випускають напої без цукру або з його мінімальним вмістом.

Нагадаємо:

Кожен сьомий житель Сінгапуру має діабет. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, люди, які вживають одну-дві банки солодкого напою на день, ризикують захворіти на діабет другого типу на 26% більше, ніж ті, хто вживає такі напої рідко.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: