Поза межами можливого. Відвідайте щорічну премію УП 100

Цукерберг хоче змінити формат Facebook

П'ятниця, 17 лютого 2017, 09:10

Марк Цукерберг планує зайнятися розвитком соціальної інфраструктури для формування глобального співтовариства на базі заснованої ним соцмережі Facebook.

Про це він написав у четвер, 16 лютого, в зверненні до користувачів, пише DW.

"Зараз по всьому світу є люди, які залишилися за бортом глобалізації, і руху, що виступають за відхід від глобальних зв'язків", - констатував засновник Facebook.

У зв'язку з цим Цукерберг хоче перейти від формату соцмережі для друзів і сім'ї до розвитку глобальної соціальної інфраструктури.

Реклама:

"У такі часи, як зараз, найважливіше, що ми в Facebook можемо зробити - це створити соціальну інфраструктуру, щоб дати людям можливість вибудувати глобальне співтовариство, яке працює для всіх нас", - підкреслив Цукерберг.

Він виділив п'ять основних напрямків - розвиток взаємної підтримки, забезпечення безпеки, інформованості, громадянської активності та залучення представників різних культур і поглядів.

Зокрема, говорячи про поширення інформації, Цукерберг висловив стурбованість з приводу персоналізації пошуку і показу інформації, при якій користувач бачить тільки те, що йому подобається і відповідає його поглядам і поширення фейковий новин.

На думку Цукерберга, проблемою є і те, що сенсаційні і прості повідомлення поширюються швидше за інші.

"У гіршому випадку, відбувається спрощення важливих тем і їх гіперболізація до крайнощів", - поскаржився глава соцмережі.

Щоб обмежити поширення кричущих заголовків, Facebook вводить алгоритми з обліку, чи читав користувач статтю за посиланням, перш ніж нею поділитися.

Ця обставина впливає на показ таких матеріалів в стрічці новин користувачів.

Крім того, Цукерберг зазначив, що Facebook розробив штучний інтелект, який повинен розпізнавати заборонений контент. Ця технологія почне частково застосовуватися вже в 2017 році.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!