Вартість національного бренду України збільшилась на 39%
Вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у цьому році він став третім серед тих брендів країни, які зростали найшвидше.
Такий висновок міститься у звіті щодо стану національних брендів, опублікованому нещодавно міжнародною організацією Brand Finance, написав на своїй сторінці в Facebook прем’єр-міністр Володимир Гройсман.
За його словами, компанія уже двадцять років веде оцінку вартості комерційних та національних брендів.
"У звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією", - пише він.
Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.
"На мою особисту думку зміни, яких нам поки що вдалось досягти, ще не є достатньо відчутними. Але якщо незалежні експерти вбачають позитивні тенденції - це уже великий плюс. В даному випадку - індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій", - пише Гройсман.