Ринок медійної інтернет-реклами України зріс на 27%
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2015 рік становив 1,288 млрд гривень, що на 27% перевищує аналогічний показник 2014 року в гривневому обчисленні.
Про це йдеться в дослідженні Інтернет асоціації України.
Як зазначається, частка прямих продажів на цьому ринку в 2015 році станоивла 40,95%.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами, як уже повідомлялося за підсумками першого етапу дослідження 3 лютого, розподілилися так:
а) Банерна реклама - 42,3%;
б) In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 31,6%;
в) In-page video (content-roll) - 8,4%;
г) Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці) - 9,7%;
д) Спонсорство - 8%.
Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.
Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі вказували суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти - частку в своїх оборотах групи агентств, які надали анкету.
Економічна правда