Українська правда

ЗМІ та індустрія розваг можуть показати в 2015 році кращу прибутковість

3 грудня 2015, 17:59

Показник рентабельності за EBITDA для медіасектору та індустрії розваг складе 28%, перевищивши основні міжгалузеві фондові індекси.

Про це йдеться в дослідженні EY "Фокус на рентабельному зростанні: медіасектор та індустрія розваг, частина VIII".

Як зазначається, маржинальна прибутковість медіасектору та індустрії розваг будуть вищими за аналогічні показники основних фондових індексів.

Під час підготовки дослідження було порівняно показники ефективності медіасектору та індустрії розваг з основними фондовими індексами, а також визначено 11 сегментів медіасектору та індустрії розваг відповідно до рівня їх рентабельності та темпів зростання прибутку.

Прибуток до вирахування витрат за відсотками, сплати податків і амортизаційних відрахувань медіасектору та індустрії розваг щорічно збільшувався з 2011 до 2014 року і, за очікуваннями, залишиться незмінним в 2015 році, оскільки компанії продовжують перехід на цифрові технології, пропонують споживачам нові послуги та проводять активну роботу на ринках, що розвиваються.

Прогнозується, що у 2015 році рентабельність за EBITDA медіасектору та індустрії розваг випередить зростання декількох основних фондових індексів, які розраховуються для низки галузей.

Прогнозований коефіцієнт прибутковості (profit margin) 11 сегментів медіасектору та індустрії розваг, проаналізованих EY, складе 28,3% в 2015 році, і буде поступатися тільки зростанню Hang Seng Index на 34,3%, за яким розташувалися FTSE Index (27,9% ), S&P 500 Index (27,8%), Sensex (27,0%), CAC 40 Index (19,5%), DAX 30 Index (17,9%) і Nikkei Index (14,4%).

За показником середньорічного темпу зростання, розрахованого на основі EBITDA в доларах США, який в 2011 – 2015 роках склав 7%, ЗМІ та індустрія розваг посіли третє місце порівняно з основними фондовими індексами, поступившись лише S&P 500 Index (10%) і Hang Seng Index (8%) та випередивши FTSE 100 Index (6%), DAX 30 Index (4%), Nikkei Index (4%), Sensex (3%) і CAC 40 Index (0%).

Огляд показників середньорічного темпу зростання, розрахованого на основі EBITDA в доларах США, показує, що найбільш швидкозростаючим сегментом медіасектору та індустрії розваг є інтерактивні ЗМІ (17%), за якими йдуть виробництво фільмів і телевізійних програм (14%), музика (9%) , електронні ігри (7%), конгломерати (6%), кабельні мережі (6%), мовне (аналогове) телебачення (5%), інформаційні послуги (4%), кабельні оператори (4%), супутникове телебачення (4%).

Спад прогнозується тільки в сегменті видання розважальної літератури та періодики й оцінюється в 7%.

Економічна правда

ЗМІ