Українські авіакомпанії просять дозволити їм літати до Мінська
Декілька українських авіакомпаній звернулися до Державної авіаційної служби України з проханням видати їм право на польоти, зокрема до Мінська та Кишинева.
Про це йдеться у порядку денному засідання комісії Державіаслужби з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній, яке відбудеться 29 жовтня 2015 року.
Згідно з порядком денним, авіакомпанія "Дніпроавіа" (Дніпропетровськ) запитала дозвіл на виконання польотів за маршрутами Івано-Франківськ - Мінськ, Дніпропетровськ-Мінськ, Дніпропетровськ-Кишинів.
Крім того, ПАТ "Мотор Січ" подало заявку на отримання прав на експлуатацію повітряних ліній за маршрутом Запоріжжя-Мінськ і Київ-Мінськ.
Авіакомпанія Yanair (Житомир) має намір отримати призначення на маршрути: Київ-Гюмрі, Київ-Мінськ, Одеса - Тель-Авів, Одеса-Гюмрі, Київ-Баку, Київ-Кишинів, Одеса-Єреван, Київ-Шенефельд.
Компанія також просить збільшити їй частоту рейсів за маршрутом Одеса-Кишинів із чотирьох до семи на тиждень.
Крім того, авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" має намір отримати призначення на маршрути Харків-Кутаїсі, Київ-Бейрут, Київ-Амман, Київ-Актау, а також просить розширити їй частоту виконання рейсів за маршрутами Київ-Тегеран із трьох до семи рейсів та Київ-Бангкок із чотирьох до семи рейсів на тиждень.
Як повідомлялося з посиланням на президента найбільшої авіакомпанії України - "Міжнародні авіалінії України" Юрія Мірошникова, транзитними аеропортами для повітряного сполучення між Україною та Російською Федерацією після введення санкцій проти авіакомпаній обох сторін можуть стати, зокрема, аеропорти Мінська, Риги, Кишинева.
Раніше директор компанії "Стиль Авіа" Євген Хайнацький у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" зазначав, що основним транзитним аеропортом для потоку пасажирів між Україною та Росією у разі введення санкцій для авіакомпаній обох сторін може стати аеропорт Мінська.
Крім того, директор департаменту з авіації Мінтрансу Білорусі Володимир Костін повідомляв, що білоруські авіатори можуть замінити повітряні судна на якихось напрямках на літаки більшої місткості або збільшити частоту рейсів, якщо 25 жовтня припиниться пряме авіасполучення між РФ та Україною.