Українська правда

Німецький медіахолдинг Axel Springer йде з російського ринку - ЗМІ

5 вересня 2015, 15:50

Німецький медіахолдинг Axel Springer піде з російського ринку.

Як стало відомо РБК, найближчим часом частина активів групи в Росії будуть продані власнику Artcom Media Group Олександру Федотову.

Про те, що угода перебуває на фінальній стадії і буде закрита найближчим часом, розповіли два керівники великих медіахолдингів і один федеральний чиновник.

"Покупцем російських активів німецького холдингу Axel Springer став Олександр Федотов, власник Artcom Media Group (журнали L`Officiel, SNC, Port та ін.)", - заявив співрозмовник, знайомий з ходом переговорів, і підтверджує джерело, близьке до покупця.

Йдеться про продаж 80% Axel Springer Russia (журнали Forbes, OK!, GEO та ін.), решта 20% можуть перейти нинішньому генеральному директору компанії Регіні фон Флеммінг, розповів один із співрозмовників, близький до Artcom Media Group.

Саме Регіна фон Флеммінг вела від особи Axel Springer переговори про продаж російських активів, знають кілька співрозмовників на медіаринку.

Суму угоди джерела не називають.

У компанії Forbes Media, керуючої брендом Forbes (ключовий актив в Axel Springer Russia), раніше заявили, що не коментують чутки, пов'язані з їх поточним бізнесом.

Крім Олександра Федотова заявку на придбання активів Axel Springer в Росії також подавав бізнесмен Григорій Березкін, власник групи ЕСН і видавець газети Metro в Москві.

Березкін заявив, що ціна пропозиції "економічно обґрунтована" і визначена "з урахуванням ринкової ситуації та економічних реалій" після due diligence.

Раніше газета "Коммерсант" також писала, що серед претендентів на активи був Рубен Варданян, партнер компанії "Варданян, Бройтман і партнери".

ВД Axel Springer Russia управляє журналами Forbes, OK! , GEO, GEO Traveller, "GЕОленок", "Gala Біографія", сайтом Finanz.ru.

Як відомо, Axel Springer почав активно шукати покупця на свої активи в Росії у зв'язку з прийняттям закону про обмеження іноземного капіталу в російських ЗМІ.

З 1 лютого 2016 року частка іноземного володіння у всіх російських ЗМІ не може перевищувати 20%.

ЗМІ РФ