Глава "Укравтодору" подав у відставку
Керівник "Укравтодору" Сергій Підгайний 16 вересня 2015 року написав заяву про звільнення за власним бажанням.
Про це йдеться у повідомленні "Укравтодору".
Своє рішення скласти повноваження він пояснив тим, що "втомився боротися з системою, а також байдужістю до проблем галузі, які потребують невідкладного рішення і засудження з боку громадськості за бездіяльність".
"У складних економічних умовах ефективність роботи керівника можна оцінювати лише в співвідношенні "ціна-якість-кількість". У такому форматі ми працювали увесь останній рік. Проте, на жаль, як ви знаєте, вирішення більшої частини найгостріших проблем дорожньої галузі України - поза компетенцією "Укравтодору", вони вимагають активної участі і розуміння з боку інших відомств", - сказав Підгайний.
За його словами, стабільній роботі і розвитку дорожнього господарства перешкоджають значне і недофінансування, несвоєчасне виділення коштів, а також тривале узгодження і ухвалення нормативних та інших актів.
"Вирішити ці питання "Укравтодору" не під силу, оскільки вони належать до компетенції інших центральних органів влади, зокрема Мінфіну, МЕРТ, Мін’юсту, Мінінфраструктури і Кабміну. Не маючи достатньої кількості коштів, зробити українські дороги європейськими неможливо", - наголошує Підгайний.
Згідно з орієнтовними підрахунками Держагентства, для приведення тільки автодоріг загального користування держзначення в нормативний експлуатаційний стан необхідно мінімум 500 млрд грн.
Водночас кошти в держбюджеті з року в рік не передбачаються.
"На початку року "Укравтодор" підготував і направив до профільних міністерств і відомств десятки листів з детальним обґрунтуванням потреб галузі і вичерпною інформацією про напрями використання цих коштів, проте все, чого вдалося домогтися, це збільшення фактичного фінансування галузі цього року з 3,4 млрд грн до 3,7 млрд грн, що становить лише 37% від мінімально необхідного обсягу в частині всього експлуатаційного утримання", - зазначає прес-служба.
"На сьогодні заборгованість перед постачальниками становить понад 1 млрд грн, перед працівниками - 172 млн грн. Укравтодору вдалося вирішити колективний трудовий спор профспілки і запобігти загальнонаціональному страйку шляховиків, проте вирішити питання повного погашення наявних заборгованостей Держагентство зможе лише за допомогою Мінфіну", - зазначає Підгайний.
натисніть для збільшення |
Економічна правда