Українська правда

У Росії турагентство поскаржилося на Booking.com

31 серпня 2015, 11:28

До Booking.com, яка забезпечує більше 50% бронювань готелів в Росії, вперше пред'явлені претензії через вимоги до вітчизняних готелів гарантувати для цієї системи бронювання так звану кращу ціну.

Про це пишуть "Ведомости".

З відповідною скаргою у Федеральну антимонопольну службу (ФАС) звернулося турагентство "Онлайнтур", яке наполягає, що вимоги Booking.com призводять до завищення вартості розміщення на всьому російському готельному ринку.

Самі готельєри сперечатися з Booking.com поки не готові, не бачить підстав звинувачувати систему в монополізації ринку і ФАС, незважаючи на ряд рішень європейських антимонопольних органів на користь готельних мереж

У своїх скаргах "Онлайнтур" вказує, що діяльність одного з найбільших у світі сервісів бронювання порушує відразу два федеральних закони - "Про захист конкуренції" та "Про рекламу".

Звернення ще не зареєстровано, уточнили в прес-службі ФАС.

У Booking.com на запит газети не відповіли. Невдоволення "Онлайнтура" викликають договори, які система бронювання укладає з отельерами-контрагентами.

Згідно з даними турагентства, Booking.com включає в текст обов'язковий пункт про те, що вартість засобів розміщення в системі бронювання повинна бути найнижчою.

Клієнт не повинен мати можливості забронювати номер дешевше на сайті самого готелю або іншого агентського сервісу.

Дана заборона посилює позиції монополіста і в довгостроковій перспективі призведе до повної монополізації їм ринку систем бронювання, йдеться в тексті скарги.

При цьому у своєму другому заяві "Онлайнтур" ставить під сумнів повідомлення на сайті Booking.com, декларує "гарантію кращої ціни" і "бронювання без комісії".

туризм РФ