Державний цирк за мільйон рекламуватимуть на білбордах та в метро
ДП "Національний цирк Україна" уклало угоду з ТОВ "Рекламна агенція "Медіа Кіт" на надання рекламних послуг вартістю 1,1 млн гривень.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Замовлено друк афіш (450 штук), програмок (1000 штук), єврофлаєрів (100 000 штук), виготовлення радіо-оголошення і трансляція їх в супермаркетах (35 сек., менше 100 магазинів), реклама через відеопроектори Київського метрополітену (150 трансляцій у будні і 90 – у вихідні), банери-розтяжки для лайтбоксів (4 шт), банер-розтяжки для зовнішньої реклами на фасаді цирку (5 штук), оренда біл-бордів та їх обслуговування (15 штук).
Рекламна агенція "Медіа Кіт" зареєстрована на Аллу Вирічек, Тимура Кравченка, Галину Решетняк і Сніжану Сірооку.
Єдиним конкурентом, допущеним до торгів, було ТОВ "Коцепт Медіа" Оксани та Андрія Сермяжків. Пропозиція цієї фірми була дешевшої, від тої, що перемогла, і склала 897 тис грн.
За умовами конкурсу, оцінка пропозиції включала ціну – 80 балів, досвід роботи з відомими брендами і строк стабільності ціни по 10 балів.
Відомо, що через невідповідність тендерній документації замовник відхилив п’ять пропозицій, чотири з яких були дешевшими від поданої переможцем.