Ринок автотранспорту в лютому скоротився на 28%
У лютому 2014 року було реалізовано 18,288 тисяч автотранспортних засобів, що на 24% менше лютневого показника минулого року, при цьому на 28% більше ніж у січні поточного року.
Про це повідомляє асоціація "Укравтопром".
"Варто зазначити, що продажі нового автотранспорту охопили 89% всього первинного ринку, в той час як минулого року їх частина становила 62%", - йдеться в повідомленні асоціації.
Також наголошується, що найбільша кількість первинних реєстрацій традиційно відзначилося в сегменті легкових автомобілів, яких було продано 15,625 тисяч штук.
У первинних продажах легкових автомобілів, як і раніше, домінували нові автомобілі, продажі яких становили більше 97% первинного ринку цього виду транспорту.
Лютневий результат первинних реєстрацій легкових авто на 28% перевершив січневий показник і на 11% аналогічний показник минулого року.
За інформацією асоціації, продавці комерційної техніки закінчили лютий із загальним показником 2,454 тисяч штук. У цій частині первинного ринку основну масу продажів становили імпортні автомобілі, що були в експлуатації, їх частка на первинному ринку становила 59%.
"При цьому варто відзначити, що у минулорічному лютому частка б/у в первинних реєстраціях комерційних автомобілів становила 89%", - йдеться в повідомленні.
Як наголошується, динаміка продажів комерційної техніки продемонструвала в лютому позитивний тренд щодо попереднього місяця (+34%), однак у порівнянні з лютим 2013 року продажі комерційних авто впали майже в 4 рази.
Обсяг автобусного ринку минулого місяця зафіксований на позначці 209 штук. Це на 9% менше січневого результату і на 37% менше аналогічного показника минулого року.
Частка нових автобусів в первинних реєстраціях цього виду транспорту в лютому становила 67%.
Всього, за даними асоціації, за перші два місяці поточного року в Україні було реалізовано і вперше поставлено на облік в ДАІ 32,535 тисяч одиниць автотранспортних засобів, що на 28% менше ніж за аналогічний період минулого року.
Таке падіння було сформовано зниженням продажів в комерційному і автобусному сегментах авторинку, де попит на транспорт знизився на 76% і 29% відповідно. У той же час продажі легкових автомобілів за період січень-лютий збільшилися на 5%.