Українська правда

Громадська організація виявить найбільш "недружні" держслужби

5 грудня 2013, 18:11

Громадська організація "Ліга фінансового розвитку" проводить аналіз якості сервісу державних органів для населення.

Про це йдеться в прес-релізі організації.

"Мета дослідження - вивчити якість послуг, що надаються громадянам різними держорганами, і визначити найкращий і найгірший державний сервіс для українців", - йдеться в повідомленні.

Як наголошується, в рамках проекту будуть визначені найбільш корумповані державні послуги, а також сервіси, отримання яких є найбільш незручним і зарегульованим  Проект реалізується для поліпшення якості надаваних населенню сервісів.

"Об'єкти дослідження - Мін'юст, МВС, Пенсійний фонд, МДСУ, Мінінфраструктури, Держагентство з земельних ресурсів, МОЗ, Міносвіти, Мінсоцполітики, Міноборони, суди", - повідомляє прес-служба.

Як наголошується, дослідження охоплює такі популярні послуги держорганів як реєстрація прав на нерухоме майно, отримання або заміна паспорта громадянина України, закордонного паспорта, оформлення пенсії, реєстрація транспортних засобів, оформлення в дитячий садок, школу, звернення в судові інстанції та інші.

За інформацією прес-служби, вже завершено першу частину проекту, яка передбачала отримання різних послуг "таємними покупцями".

"За допомогою волонтерів проведено замір якості 18 послуг для населення різних державних відомств. Всього заповнені 162 анкети в 9 містах: 3 міста-мільйонника, 3 великих, 3 невеликих", - йдеться в повідомленні.