Крюківський вагонобудівний перейшов на дводенний режим роботи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ, Полтавська обл.) з початку поточного тижня переведено на дводенний режим роботи замість п'яти.
Про це повідомив журналістам представник підприємства у п'ятницю, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
За його словами, з вересня підприємство працювало в триденному режимі, проте з жовтня змушене скоротити робочий тиждень іще на один день.
Водночас він зазначив, що це стосується не всього заводу, а деяких його цехів.
Серед причин, через які довелося піти на такий крок, на заводі називають призупинення дії Регістром сертифікації на федеральному залізничному транспорті (РФ) 13 сертифікатів на різні види вагонів, які виробляє Крюківський вагонзавод.
Як повідомлялося, наприкінці серпня Ространснагляд заборонив експлуатацію 292 піввагонів виробництва КВБЗ, укомплектованих бічними рамами ТОВ "Ружоуська компанія Тіанруй" (Китай) 2010 року випуску, у зв'язку з аварією вантажного потяга 16 серпня в Приволжі.
Пізніше російські контрольні органи призупинили дію сертифіката на всі вантажні вагони Крюківському вагонобудівному заводу (КВБЗ). Поки не відновиться дія сертифіката, КВБЗ не буде відвантажувати продукцію в Росію.
КВБЗ є єдиним у СНД підприємством, що має налагоджене та діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних.
Загалом випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) та пасажирські вагони, запасні частини та візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро й ескалатори та запчастини до них, контейнери, колійну техніку.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"