Facebook збільшила прибуток на 60%
Отримавши половину рекламної виручки від власників мобільних пристроїв, Facebook повідомила про двократне збільшення чистого прибутку в III кварталі.
Про це йдеться в повідомленні компанії, пишуть "Вести Економіка".
Компанія заробила 621 млн доларів на тлі продажів у розмірі 2,02 млрд доларів, що на 60% більше, ніж торік.
Ці цифри в черговий раз вказують на те, як висока рентабельність бізнесу Марка Цукерберга. Не створюючи реальних товарів, Facebook заробляє набагато більше, ніж конкуренти, які спираються на "фізичну" продукцію. Результати по прибутку і виручці перевершили прогнози аналітиків.
1,8 млрд доларів соціальна мережа отримала від рекламодавців, а 49% від цієї суми забезпечила реклама на мобільних пристроях. У попередньому кварталі внесок мобільної реклами в виручку становив 41%.
Збільшилася кількість кліків по рекламних банерів, а вартість кожного з них залишалася, за словами представників Facebook, досить високою. 1 з 20 повідомлень у стрічці новин кожного з користувачів Facebook є рекламним.
Однією з переваг Facebook перед іншими гравцями інтернет-сектора залишається концентрація всіх джерел доходів в рамках одного-єдиного порталу.
Незважаючи на те що реальне зростання кількості акаунтів у Facebook сповільнюється з роками, всього за один квартал з 1,15 млрд число зареєстрованих користувачів збільшилася до 1,19 млрд. Якщо ж говорити про прогнози, то, за оцінками аналітиків, цього року Facebook контролює 5,41% всієї рекламної виручки в мережі проти 4,11% в 2012 році.
На тлі повільного зростання числа передплатників такий результат виглядає дуже переконливо.
Нагадаємо, що за останній час капіталізація Facebook зросла більш ніж на 100%.