В Україні кожен третій автомобіль, що випускатиметься буде китайським
У 2014 році кожен третій автомобіль, який зійде з конвеєрів українських автозаводів, буде китайським.
Про це пише "Комерсант-Україна".
Як повідомляється, китайські автомобілі витісняють російські в першу чергу завдяки відносно низьким цінам і комплектації.
Завдяки вжитим заходам щодо захисту вітчизняного автопрому українські виробники навперебій стали заявляти про плани з випуску китайських малолітражок. У результаті, якщо підрахувати всі заявлені на 2014 рік обсяги, вийде 29 тис автомобілів, тобто третина від усіх заявлених планів.
Зокрема, в корпорації "Богдан" раніше заявили, що випустять 15,3 тис автомобілів марок JAC, Great Wall і Lifan. У АІС , яка замість імпорту буде повністю виробляти Geely в компанії, яка належить Кременчуцькому автоскладальному заводу (КрАСЗ), планують продавати не менше автомобілів цієї марки, ніж цього року.
За результатами дев'яти місяців їх було реалізовано 10,7 тис. А враховуючи, що місячні продажі складають 1,2 тисяч, до кінця року може бути реалізовано близько 14 тис автомобілів.
І це якщо не враховувати, що, за даними джерел на Запорізькому автозаводі, на цьому підприємстві можуть почати випускати ще дві китайські моделі. Зазначимо, що марка ЗАЗ Forza також збирається на базі китайської Chery A13.
Імпортери також планують наростити поставки китайських марок.
У Automotive Europe Corporation (офіційний дистрибутор BYD) заявили, що планують ввезти 2,5 тис автомобілів, у "Сі Ей Автомотів" (офіційний дистрибьютор Chery) - не менше, ніж цього року ( близько 2 тис).
У січні-вересні 2013 року частка китайських марок, за даними AUTO -Consulting, зросла з 7,45% до 9,75% (15,1 тис). Вони відбирають переважно частку російського АвтоВАЗу, який скоротив її за той же період з 7,97% до 4,62%.