Яндекс купив "КиноПоиск"
Яндекс придбав "КиноПоиск" - найбільший російськомовний сервіс про кіно, де користувачі знайомляться з фільмами і серіалами і обмінюються думками.
Про це повідомили в прес-службі Яндекса, передає "УНІАН".
За даними comScore Media Metrix, щомісяця сервісом Кинопоиск користуються 18,6 млн чоловік зі всього світу. Сервіс зібрав величезну базу даних про фільми, акторів та режисерів. Чималу частину контенту створюють самі користувачі, залишаючи коментарі, рецензії та виставляючи оцінки фільмам. Зараз на ньому є більше 100 млн оцінок, і кожен місяць з'являється близько трьох мільйонів нових.
Спираючись на ці дані і свої пошукові технології, Яндекс буде розвивати рекомендаційні сервіси, що враховують персональні інтереси користувачів. Крім того, новий контент буде застосовуватися в пошуку Яндекса для відповідей на питання про кіно.
"Зараз багато хто вибирає фільми в інтернеті. Щоб допомогти людям вирішити цю задачу, потрібні не тільки технології, але і знання предмета", - говорить Дмитро Степанов, керівник напрямку медіасервісів Яндекса.
За його словами, КиноПоиск - це лідируючий сервіс про кіно, у якого є величезний запас російськомовної інформації про фільми, акторів та режисерів, а в команду сервісу входять кращі експерти в області.
Яндекс буде також підтримувати і розвивати відносини з учасниками кіноіндустрії, з якими успішно працювала команда КиноПоиск.
Як відомо, досвід створення сервісу у співпраці з правовласниками у Яндекса вже є. У 2010 році компанія відкрила сервіс легальної музики, контент для якого надають провідні українські та зарубіжні лейбли.