У Попова за мільйон покращуватимуть свій імідж
Департамент економіки та інвестицій КМДА за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "Пі Ар Пі" на послуги з покращення міжнародного іміджу Києва за 950 тисяч гривень.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Згідно з техзавданням, до кінця поточного року фірма повинна виконати два завдання:
- створити і розмістити в одному спеціалізованому зарубіжному виданні рекламних матеріалів щодо міста Києва та його інвестиційних проектів;
- організувати до трьох міжнародних заходів з метою покращення інвестиційної привабливості Києва (орендувати приміщення, забезпечити кофі-брейки і фуршет, меблі й техніку, технічний персонал для обслуговування, розробити презентаційні матеріали й поінформувати ЗМІ).
Оплачувати всі ці послуги будуть з місцевого бюджету.
Фірму "Пі Ар Пі" заснувала у червні 2011р. киянка Наталія Попович, у листопаді співвласником стала російська фірма "Піар Нетворк".