Facebook тестує автопрогравання відеороликів
Найбільша в світі соцмережа Facebook тестує функцію автоматичного початку програвання відеороликів користувачів у стрічці новин.
Про це йдеться в офіційному блозі Facebook, пише "Прайм".
Як повідомляв Digit.ru, на ринку ходять чутки, що Facebook має намір запустити на сайті відеорекламу. На цьому тлі акції соцмережі піднялися вже вище 45 доларів на Nasdaq. Тестуєма функція, яка вже існує в Instagram, може свідчити про вивчення перспектив технології та підготовці до запуску формату.
"Сьогодні ми почали тестувати більш простий спосіб дивитися відео на Facebook. Тепер, коли ви бачите ролик в стрічці новин, він автоматично починає програватися. Спочатку він програється беззвучно, однак при розкритті його в повноекранний режим звук з'являється. Якщо ви не хочете дивитися ролик, перейдіть з нього", - говорять в Facebook.
Крім того, користувач зможе в налаштуваннях відключити автопрогравання.
На етапі тестування функція буде доступна тільки індивідуальним користувачам, музикантам і знаменитостям. Автопрогравання буде працювати тільки для контенту, завантаженого користувачами, а не опублікованого у вигляді посилання на інший ресурс.
За даними Рейтер, ролики з автоматичним програванням з'являться в мобільних додатках Facebook для iOS і Android.
За словами представника Facebook, на сьогоднішній день тести не виявили істотного впливу функції на термін роботи акумулятора.