Facebook заплатить 20 мільйонів за чужі "лайки"
Facebook виплатить 20 мільйонів доларів як компенсацію за використання інформації користувачів в рекламних постах.
Про це пише "Лента.ру" з посиланням на NBC News .
Як повідомляється, невдоволення користувачів було викликано використанням їх особистих даних (імен і фотографій, розміщених в Facebook) в рекламних блоках "Sponsored Stories" ("Рекламні новини").
Сума виплати була встановлена в результаті досудової угоди між соціальною мережею і групою користувачів, що звернулася до окружного суду Каліфорнії з колективним позовом до Facebook. Домовитися про розміри компенсації вдалося лише з другої спроби.
Перше рішення, за яким Facebook повинен був виплатити 10 мільйонів доларів, було скасовано судом.
Компенсацію отримають в цілому близько 614 тисч чоловік. Як сказано в постанові судді Річарда Сиборга, який займався цією справою, кожен з позивачів окремо отримає невелику суму (близько 15 доларів), однак набагато більш значущим є той факт, що в процесі врегулювання спору був встановлено "безспірне порушення закону" з боку соціальної мережі.
Близько 7 тисяч користувачів Facebook, чиї дані також були використані в рекламних блоках, не брали участь у процесі, відмовившись визнати обгрунтованість розміру компенсаційних виплат.
Блог "Sponsored Stories" вбудовується в новинну стрічку кожного користувача Facebook. Він являє собою оплачений рекламодавцем пост і містить у собі імена і фотографії користувачів, які поставили "лайк" на сторінці в ньому рекламодавця.