Виручка "Яндекс" зросла на 35%
У звітному періоді доходи "Яндекс" зросли на 47% на тлі високих продажів реклами.
Про це йдеться в звіті компанії, пишуть "Вести економіка".
Згідно зі звітом, чистий прибуток компанії зріс до 2,92 млрд руб., або 89 млн доларів, проти 1,98 млрд руб. роком раніше. Виручка зросла на 35% до 9,2 млрд руб. Аналітики прогнозували, що цей показник зупиниться на позначці в 9 млрд руб.
Як зазначається, кількість рекламодавців "Яндекс" перевищила 239 тис, що на 24% більше, ніж в II кварталі 2012 року, і на 6% більше, ніж у I кварталі 2013.
Також компанія повідомила, що в ході програми зворотного викупу акцій на 24 липня 2013 було викуплено 4 млн паперів з максимально можливих 12 млн.
У II кварталі "Яндекс" підписала угоду про співпрацю з Mail.ru, в рамках якого оголошення рекламного сервісу "Яндекс.Директ" тепер розташовуються у результатах пошуку Mail.ru.
Крім того, компанія завершила операцію з Ощадбанком щодо створення спільного підприємства на базі "Яндекс.Деньги".
Ще компанія анонсувала запуск нової пошукової платформи "Острова" c новим інтерфейсом і інтерактивними відповідями в результатах пошуку, а також випустила дві версії мобільного браузера - для смартфонів на базі Android і для iPad.
Представники компанії відзначили, що на російському ринку пошуковиків "Яндекс" випереджає Google майже в два рази. Це говорить про те, що вітчизняний пошуковий гігант залишиться привабливим майданчиком для рекламодавців.
На тлі успіхів у звітному періоді компанія переглянула на підвищення річний прогноз з продажів. Виручка за підсумками цього року зросте на 34-38%, тоді як раніше очікувалося зростання в 30-35%.