Facebook запускає функцію хештегів
Найбільша в світі соцмережа Facebook запускає функцію хештегів, яка дозволяє згрупувати всі повідомлення користувачів на певну тему.
Про це йдеться в повідомленні Facebook, передає "Прайм".
"Кожен день сотні мільйонів людей використовують Facebook, щоб поділитися своїми думками про важливі події, що відбуваються навколо. До цих пір не було простого способу отримати цілісну картину того, що відбувається або про що говорять люди", - зазначають у Facebook.
З цією метою розробники соцмережі ввели серію функцій, що дозволить відстежити цікаві дискусії про великі події, відомих людей або трендові теми.
Клікабельні хештеги стануть першою з таких функцій - користувачі зможуть додавати їх до своїх записів з уже знайомим їм по інших сервісів позначкою #. При натисканні на такий хештег користувач побачить добірку записів інших людей, груп і сторінок з аналогічною відміткою, а також публічних сторінок пов'язаних з хештегом подій, людини чи явища.
Соцмережа дозволить шукати за хештегом в рядка пошуку, натискати на позначки в записах, які транслюються з інших сервісів, а також створювати публікації безпосередньо з добірки записів, об'єднаної хештегом.
У найближчі тижні Facebook також обіцяє почати публікацію збірок хештегів, найбільш популярних в даний момент.
Як повідомляв Digit.ru, хештеги є однією з основних особливостей сервісу мікроблогів Twitter - конкурента Facebook.
Хештеги також використовують соцмережі Google+, сервіси Tumblr і Pinterest, а також Instagram, який раніше придбала Facebook.
Введення хештегів може призвести до того, що користувачі Facebook будуть проводити на сайті більше часу, а значить, переглядати більше реклами.
Запуск цієї функції може свідчити про посилення боротьби між Facebook і Twitter за користувачів мобільних пристроїв і рекламні бюджети компаній.