Агрокомпанії активно генерували приводи для їх висвітлення ЗМІ
Лідером серед аграрних підприємств за присутністю у ЗМІ в січні 2013 року була компанія "Нібулон" (20,6%).
Однак у лютому 2013 року частка присутності компанії в ЗМІ продовжила падіння і скоротилася до 12,3% від загальної кількості зафіксованих згадувань агрохолдингів, йдеться у дослідженні компанії NOKs Fishes.
У компанії повідомили, що великий виробник олійних культур і масел компанія KERNEL, наростила у січні частку своєї присутності до 18,9%, у лютому так само випробувала деяке падіння, адже зайняла 16,6% медіапростору агрохолдингів.
"Миронівський хлібопродукт", що знаходився в січні на третьому місці з часткою 14,7% у лютому просів до 13%. Медіаполе кожного з трьох лідерів характеризує велика кількість позитивних згадувань (порівняно з іншими об'єктами дослідження) і висока суб'єктна представленість в медіа", - сказано у повідомленні компанії.
За даними NOKs Fishes, це свідчить про те, що компанії активно генерували інформаційні приводи для їх висвітлення ЗМІ.