Виручка від цифрової реклами досягла 36 мільярдів
Виручка від цифрової реклами досягла нового рекордного значення в 36,6 млрд доларів, що на 15% вище торішніх значень.
Про це йдеться у річному звіті компанії Interactive Advertising Bureau, пишуть "Вести економіка".
Згідно зі звітом, мобільні системи виявилися найбільш швидкозростаючою категорією, хоча і склали відносно невеликий відсоток від загальної виручки (9%). Мобільна реклама зібрала 3,4 млрд доларів прибутку. Для порівняння: у 2011 році сума виручки зросла на 149% і склала всього 1,6 млрд доларів.
Ці цифри узгоджуються і з проміжним звітом IAB, який показав, що загальне зростання виручки сповільнилося, в той час як мобільні пристрої, навпаки, виявилися на етапі зльоту.
У 2011 році загальна сума прибутку за цифрову рекламу зросла на 22%, йдеться в звіті.
"Ці рекордні цифри показують зміну парадигми, коли маркетологи починають усвідомлювати роль "безлічі екранів" у донесенні інформації до сьогоднішніх споживачів - повідомив у прес-релізі президент IAB генеральний директор Рендалл Ротенберг.
Мобільні пристрої переживають зліт завдяки своїй поширеності і здатності служити потужною цифровою панеллю управління, яка подорожує з вами з ранку і до пізнього вечора".
Ось як виручка від реклами представлена в інших категоріях:
- цифрове відео зросло на 29% до 2,3 млрд доларів;
- пошукові системи зросли на 14,5% до 16,9 млрд. доларів;
- екранна реклама виросла всього на 9% до 12 млрд доларів.
У звіті також йдеться про те, що загальна виручка за IV квартал 2012 року дорівнює 9 млрд доларів, що на 14,9% більше, ніж в аналогічний період минулого року.