Бізнес-структури, близькі до Вілкула, хочуть забрати Дніпропетровський стрілочний завод - ЗМІ
Бізнес-структури, близькі до віце-прем'єра Олександра Вілкула, намагаються "віджати" Дніпропетровський стрілочний завод.
Про це повідомив один з акціонерів підприємства Олег Левін, передає ZN.UA.
За його словами, призначення 24 грудня віце-прем'єр-міністром колишнього губернатора Дніпропетровської області поклало початок атакам на завод.
"У грудні 2012, відразу після призначення Вілкула віце-прем'єром, у нас раптово почалися проблеми з постачанням острякових рейок з "Азовсталі". Відвантаження припинилася без пояснення причин, причому ми не отримали продукцію, яку вже оплатили. Розрив поставок з "Азовсталі" створив для нас серйозні проблеми. Незабаром ми зрозуміли, що ця акція була невипадковою. Наступною дією проти нашого заводу стало припинення оплати за вже поставлені "Укрзалізниці" стрілочні переводи. Всі закупівлі у нас були взагалі зупинені. Заборгованість досягла на сьогоднішній день 91 млн гривень. Причини нам також не пояснювали", - повідомив Левін.
"І в січні 2013 до нас з проханням про переговори звернулися Олександр Шпилька - генеральний директор холдингу "Трансінвест" і Володимир Мезенцев, генеральний директор ТОВ "Лемтранс". Переговори були короткі - ці пани запропонували акціонерам продати наше підприємство", - сказав Левін.
За його словами, керівництво підприємства відразу відповіло відмовою, однак їм ще раз в жорсткій формі запропонували продати завод, причому за конкретну ціну - сміхотворну.
"Відразу після нашої відмови, починаючи з січня 2013, Дніпропетровський завод зазнав справжньої облоги контролюючих органів. Спочатку до нас прийшла Державна фінансова інспекція. Потім податкова служба почала перевіряти якісь минулі періоди. За нею - пожежна інспекція", - уточнив акціонер.
"Вілкул взяв на себе відповідальність за розвиток транспорту, оскільки курирує цей напрямок в уряді. І Мезенцев, і Шпилька - це люди Вілкула, які представляють так звану " криворізьку групу" в СКМ. Вони і діють від імені Вілкула. Всі з одного міста, багато років працювали разом. Зараз створили "Трансінвест" і хочуть наповнити його активами, не гидуючи брудними і неконкурентними методами боротьби. Хочуть все, відразу і безкоштовно", - підсумував Левін.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"