Основним каналом мобільного маркетингу в Україні є SMS
У 2012 році обсяг українського ринку послуг в області мобільного маркетингу становив близько 20 млн доларів.
Про це повідомили в агентстві LEAD9, що провело відповідне дослідження ринку, передає "proIT".
За оцінками LEAD9, середній бюджет однієї кампанії в 2012 році збільшився в середньому на 20% в порівнянні з попереднім роком.
Серед проектів 70% становлять акції з використанням SMS-каналу, 25% - інтеграція WEB-каналу в мобільні пристрої, а решта 5% - додатки, доповнена реальність і інші інновації.
Середній рівень відгуку за акціями з використанням мобільного маркетингу варіюється від 3 до 10%, а успішний ріст продажів в FMCG секторі за допомогою інструментів мобільного маркетингу досягає 70-80%.
"Зростання ринку обумовлене підвищенням інтересу українських споживачів до мобільного каналу комунікації", - розповіли в LEAD9.
За словами директора агентства Назара Гриника, 2012 року в Україні вперше продажі смартфонів перевищили продажі звичайних ПК.
"Це зростання спричинило за собою розширення можливостей мобільного маркетингу: не тільки SMS, але і мобільних додатків, геотаргетинга, онлайн відео, ігор та доповненої реальності", - розповів він.