ЄС заборонив рекламну брехню про продукти харчування
У Євросоюзі рекламні тексти, що вихваляють неіснуючі достоїнства продуктів та напоїв, відтепер заборонені.
З 14 грудня набуло чинності розпорядження Європейського агентства з безпеки продуктів харчування (EFSA), що ставить поза законом різні шоколадні батончики, які допомагають зростанню і пробіотичні йогуртові напої, що зміцнюють імунний захист, передає Euromag.
Тепер виробники продуктів харчування мають право використовувати в рекламі слова про користь для здоров'я тільки в тому випадку, якщо це підтверджено лікарями.
Однак, зазначає Bild, залишаються недоторканними твердження на кшталт "кальцій необхідний для збереження кісткової тканини", "вітамін С допомагає нормальному функціонуванню імунної системи" або "вуглеводно-електролітні напої допомагають спортивним досягненням".