Дисконтний сервіс Groupon виявився збитковим
Найбільший у світі дисконтний сервіс Groupon поніс чистий збиток за підсумками третього кварталу 2012 року в розмірі 2,98 млн доларів.
Про це повідомляється в прес-релізі компанії, передає "Лента.ру".
Згідно з повідомленням, акції в ході вечірньої електронної сесії на біржі Nasdaq впали на 16%.
Таким чином, Groupon знову став збитковим після того, як зафіксував у другому кварталі поточного року перший за довгий період прибуток. За підсумками 2011 року чисті збитки склали 350 млн доларів.
Як зазначає Bloomberg, інтернет-компанія також продемонструвала найгірші, ніж очікувалося, показники по виторгу.
Продажі Groupon з липня по вересень склали лише 568,8 млн доларів, тоді як аналітики розраховували на 591 млн. Виручка за межами США взагалі скоротилася на 10% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.
Як йдеться у повідомленні, Groupon має намір вжити низку заходів економії, зокрема, скоротити 80 менеджерів з продажу, збільшивши частку автоматичної торгівлі. Зараз компанія забезпечує роботою 12,8 тисячі співробітників.
Очікується, що в четвертому кварталі виручка досягне 625-575 млн доларів.
Крім того, компанія має намір істотно поліпшити свою роботу за кордоном, перш за все, в Європі, оскільки збитки приносить в основному міжнародний підрозділ.
Акції Groupon знизилися в цілому на 80% після виходу компанії на біржу в листопаді 2011 року.