Українські телеканали піднімуть ціни на рекламу
Найбільший продавець телевізійної реклами - група StarLightMedia (SLM; канали СТБ, ICTV, Новий канал, М1) повідомив про підвищення цін на 2013 рік.
Про це пише "Комерсант-Україна".
Як пише видання, керівник SLM Андрій Партика розповів, що зростання цін на каналах групи в 2013 році складе 20% за умови укладення контракту до кінця цього року, 30% - в перші місяці 2013 року та 40%, якщо операція буде закрита після березня 2013 року.
"Канали заповнені рекламою на 95%, тепер пора підвищувати її вартість", - зазначив він.
Про підвищення цін заявляє і сейлз-хаус Студія Медіа Альянс (продає рекламу на каналах груп 1 +1 та Медіа Група Україна).
Втім, підвищення буде полягати лише в скасуванні чинної в цьому році програми, за якою при покупці ТБ-реклами на суму понад 5 млн гривень клієнт отримував безкоштовно ще до 30% обсягу рекламного часу.
Комерційний директор групи 1 +1 Валерій Варениця говорить, що можливо і більш значне подорожчання реклами.
І SLM, і 1 +1 впевнені, що підвищення цін дозволить ринку вирости на 20-25%.
"Цього року ринок був недооцінений рекламодавцями через цінові війни між гравцями", - вважає Партика.
Клієнти почергово домагалися від обох альянсів поступок у цінах на рекламу за умови ексклюзивного розміщення бюджетів на їх телеканалах. Через це, за оцінками Варениці, в 2012 році (обсяг ринку 3,3-3,4 млрд гривень) канали недоотримали близько 15% доходів.
Однак у рекламних агентствах вважають, що прогноз каналів завищений.
У свою чергу, директор найбільшого рекламного агентства Starcom Енвер Кікава відзначає, що бюджети, які рекламодавці планують витратити на рекламу наступного року, дозволять ринку зрости максимум на 10%.