Facebook запускає свій подарунковий сервіс
Найбільша у світі соцмережа Facebook запустила новий сервіс Gifts, який дозволить користувачам відправляти реальні подарунки один одному.
Про це передає пише "Газета.Ru" з посиланням на Los Angeles Times.
Тепер соцмережа може скласти пряму конкуренцію найбільшим інтернет-рітейлерам Amazon.com і eBay.
На думку аналітиків, новий сервіс дозволить Facebook збільшити щорічні доходи на 872 млн доларів.
Поки новий сервіс буде доступний тільки в США.
Партнерами Facebook з відправки подарунків стали близько 100 компаній, у тому числі мережа кав'ярень Starbucks, кондитерська Magnolia Bakery і квітковий магазин 1-800-Flowers.com.
Користувачі зможуть відправляти своїм друзям футболки, кекси і опудала тварин.
Користувач, який призначає подарунок, повинен буде ввести адресу доставки.
Крім того, у нього буде можливість змінити подарунок.
Після провального IPO, що відбувся 18 травня, соцмережа піддається жорсткій критиці з боку інвесторів, які заявляють, що Facebook не може знайти ефективні джерела доходу, окрім реклами на сайті.
Капіталізація соцмережі після первинного розміщення паперів обвалилася майже на 50%.