Бойко хоче відкласти виробництво якісного бензину до 2020 року
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України пропонує дозволити використання автомобільних бензинів і дизельного палива стандарту Євро-3 до кінця 2016 року, а Євро-4 - до кінця 2020 року.
Як повідомили у Міненерговугілля, відповідні пропозиції містяться в проекті постанови Кабінету міністрів "Про затвердження техрегламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палив", повідомляють "Коментарі".
Разом з тим термін для введення в обіг автомобільних бензинів екологічного класу Євро-5 не обмежений.
Також проект техрегламенту дозволяє ще 3 роки з дня набуття ним чинності допускати в обіг раніше виготовлене паливо.
При цьому з 2017 року забороняється виробництво та реалізація суднових палив з вмістом сірководню понад 0,0002%, а також котельного палива з вмістом сірки понад 1%.
Нові стандарти якості палива - "Євро-4" і "Євро-5" - повинні були вступити в силу з 1 липня.
Дія старих стандартів якості палива в Україні регулярно подовжується з 2007 року.
Востаннє, коли подовжувалися старі стандарти (на початку 2012 р.), Міненерговугілля повідомило, що власники українських НПЗ взяли на себе зобов´язання здійснити модернізацію заводів для переходу на випуск нафтопродуктів за ДСТУ 4839:2007 "Бензини автомобільні підвищеної якості" і ДСТУ 4840:2007 "Паливо дизельне підвищеної якості" (відповідають до вимог EN228 і EN590).
Зокрема, Дрогобицький і Надвірнянський НПЗ, а також Шебелинський ГПЗ повинні провести подібну модернізацію до 31 грудня 2012 року.
У той же час експерти та учасники ринку вважають, що скасування дії застарілих ДСТУ матиме позитивний вплив на нафтопереробну галузь.