Facebook створить віртуальне казино
Соціальна мережа Facebook відкриває віртуальне казино, в якому користувачі зможуть робити ставки реальними грошима.
З вівторка в соцмережі функціонує додаток для гри в бінго, але поки воно доступне тільки для користувачів з Великобританії, які досягли повноліття, пише Газета.Ru.
Перший додаток Bingo & Slot Friendzy, в якому користувачі зможуть ставити реальні гроші в соцмережі, запустив розробник ігор Gamesys.
У компанії повідомили, що вони продовжать розробляти гри для віртуального казино і скоро можуть запустити і інші азартні ігри.
У Facebook підтвердили співпрацю з Gamesys, але уточнили, що додаток доступний тільки користувачам Великобританії, так як в цій країні добре налагоджена система регулювання азартних ігор.
"Гра бінго дуже популярна у Великобританії і досить добре регулюється в країні, і ми дозволили нашому партнеру створити цю азартну гру на платформі Facebook за умови забезпечення безпеки і контролю", - повідомили в Facebook.
Соціальна мережа розглядала можливість створення та інших азартних ігор, у тому числі створення ігор в блек-джек і рулетки, проте прийти до угоди поки не вдалося, повідомив глава ігрового підрозділу Facebook в Європі, Близькому Сході та Африці Жюльєн Кодорню.
Але відкривати віртуальне казино в інших країнах або працювати з іншими компаніями, крім Gamesys, соціальна мережа не планує, повідомила представник Facebook Лінда Гріффін.
Gamesys все ж не єдина компанія, яка має намір розвивати гральний бізнес для Facebook, говорять учасники ринку.
Один із найбільших розробників додатків для Facebook, компанія Zynga розраховує створити в 2013 році віртуальні версії покеру та ігрових автоматів, в яких також зможе ввести реальні гроші.
Доходи від азартних ігор Gamesys і Facebook будуть ділити між собою, визнала Гріффін, але не уточнила, яка частка доходів припаде на соцмережу.
Створення онлайн-казино допоможе Facebook наростити виручку до рівня, який буде відповідати оцінці бізнесу в 100 млрд доларів, сказало Business Insider на початку року джерело на ринку.
Як відомо, перший квартал після виходу на IPO Facebook завершив збитками в розмірі 157 млн доларів проти прибутку в 240 млн доларів в аналогічному періоді 2011 року.
Але доходи соціальної мережі продовжують рости: у другому кварталі 2012 року компанія заробила 1,18 млрд доларів, що на 32% більше, ніж в тому ж кварталі 2011 року (895 млн доларів).
З них 84% принесла реклама (992 млн доларів), зростання цього показника в порівнянні з тим же періодом минулого року склало 28%.