Facebook заплатить 10 мільйонів доларів за некоректну рекламу
Facebook програв судовий розгляд по справі щодо використання особистої інформації користувачів у рекламних оголошеннях.
Про це передає "Лєнта.ру" з посиланням на Reuters.
За рішенням суду соціальна мережа витратить 10 мільйонів доларів на благодійність.
У травні 2012 року суд Каліфорнії задовольнив позов п'яти користувачів Facebook, в якому вони звинуватили соціальну мережу у використанні своїх особистих даних без дозволу в сервісі "Новини спонсорів" ("Sponsored Stories").
"Новини спонсорів" були запущені в 2011 році.
Це проплачені рекламодавцями оголошення, в яких цитуються статуси користувачів зі згадкою бренду або повідомляється про чиюсь позначку "Like".
У цитатах наводяться дані облікового запису користувачів - його ім'я, прізвище і фотографія профілю.
Позивачі з Каліфорнії заявили, що не давали дозволу Facebook використовувати інформацію про їхні дії в соцмережі і зуміли довести, що поширення цієї інформації завдає їм економічної шкоди.
Той факт, що користувачам вдалося виграти справу з приводу використання їх інформації в "Новинах спонсорів", ставить під сумніви перспективи розвитку цього типу реклами на Facebook, якщо представники соцмережі не знайдуть варіанту правового вирішення питання про використання даних користувача.
Тип реклами "Новини спонсорів" обходиться рекламодавцям Facebook в два-три рази дорожче, ніж розміщення звичайної дисплейної реклами без згадки користувача інформації.
Реклама є основним джерелом доходу Facebook.
Дохід компанії за 2011 рік становив 3,7 мільярда доларів, а чистий прибуток - 1 мільярд доларів, що на 65% більше, ніж у 2010 році.