Українська правда

Інвестиції в спілкування дають великий приплив споживачів

15 червня 2012, 13:12

Компанія L2 Think Tank опублікувала своє дослідження, присвячене використанню компаніями соціальних медіа для роботи з кінцевим споживачем.

У топ-20 потрапили такі бренди, як Michael Kors, IWC, Swarovski, Bulgari, Christian Dior, Oscar de la Renta і Tiffany & Co, пишуть "Экономические известия".

За спостереженнями фахівців компанії L2 Think Tank, спільноти користувачів, об'єднані престижним брендом, демонструють більше 200% зростання, після того як бренди починають інвестувати кошти в цей канал комунікації зі споживачем.

У той же час ще близько 20% статусних брендів взагалі не приділяють уваги двосторонній комунікації зі споживачем, а третина забороняє робити шанувальникам бренду записи на стіні спільноти.

Таке ставлення брендів до даного каналу взаємодії призводить до того, що з липня 2011 залученість "фанів" бренду впала приблизно наполовину.

За спостереженнями L2 Think Tank, приріст аудиторій при роботі з Facebook відбувається головним чином за рахунок ринків, що розвиваються.

Всього на даний момент 41 бренд підтримує як мінімум одну локальну сторінку, орієнтовану на конкретну країну.

І на цих сторінках темпи приросту аудиторії як мінімум удвічі перевищують аналогічні показники в глобальному масштабі або США.

Рівень же залученості користувачів приблизно на 50% вище.

Як відзначають фахівці L2 Think Tank, за минулий рік з початку проведення даного дослідження багато відомих брендів досягли хороших успіхів у цій сфері.

Більше за все у сфері соціальних медіа еволюціонували такі бренди, як Bulgari, Christian Dior і Cartier.

В основному завдяки зростанню своїх спільнот, інноваційному програмування.

"Близько однієї третини брендів все ще використовують Facebook в якості каналу трансляції власних повідомлень, а не в якості майданчика для двосторонньої комунікації, - відзначають в L2 Think Tank. - Деякі не сприймають контенту, згенерованого самими користувачами, і не використовують можливості мережі та взаємовідносин між людьми".

За словами дослідників, деякі компанії роблять чудові речі в частині програмування, але вони не трансформуються в зв'язок з рекламою або ж поліпшення взаємодії між користувачами і самим брендом.

В ході дослідження загальний бал компаній обчислювався з чотирьох складових.

35% балів нараховувалось за кількість шанувальників бренду і темпи їх приросту.

Така ж кількість балів нараховувалось за залученість користувачів, 20% - за програмування, і 10% балів - за інтеграцію комунікацій.

Найбільш "обдарованим" в цьому відношенні виглядає бренд Michael Kors.

За рік ця торгова марка додала у своїй оцінці 100 балів.

За цей же період кількість "послідовників" компанії зросла майже в три рази (270%).

реклама бренди