Інвестиції в спілкування дають великий приплив споживачів
Компанія L2 Think Tank опублікувала своє дослідження, присвячене використанню компаніями соціальних медіа для роботи з кінцевим споживачем.
У топ-20 потрапили такі бренди, як Michael Kors, IWC, Swarovski, Bulgari, Christian Dior, Oscar de la Renta і Tiffany & Co, пишуть "Экономические известия".
За спостереженнями фахівців компанії L2 Think Tank, спільноти користувачів, об'єднані престижним брендом, демонструють більше 200% зростання, після того як бренди починають інвестувати кошти в цей канал комунікації зі споживачем.
У той же час ще близько 20% статусних брендів взагалі не приділяють уваги двосторонній комунікації зі споживачем, а третина забороняє робити шанувальникам бренду записи на стіні спільноти.
Таке ставлення брендів до даного каналу взаємодії призводить до того, що з липня 2011 залученість "фанів" бренду впала приблизно наполовину.
За спостереженнями L2 Think Tank, приріст аудиторій при роботі з Facebook відбувається головним чином за рахунок ринків, що розвиваються.
Всього на даний момент 41 бренд підтримує як мінімум одну локальну сторінку, орієнтовану на конкретну країну.
І на цих сторінках темпи приросту аудиторії як мінімум удвічі перевищують аналогічні показники в глобальному масштабі або США.
Рівень же залученості користувачів приблизно на 50% вище.
Як відзначають фахівці L2 Think Tank, за минулий рік з початку проведення даного дослідження багато відомих брендів досягли хороших успіхів у цій сфері.
Більше за все у сфері соціальних медіа еволюціонували такі бренди, як Bulgari, Christian Dior і Cartier.
В основному завдяки зростанню своїх спільнот, інноваційному програмування.
"Близько однієї третини брендів все ще використовують Facebook в якості каналу трансляції власних повідомлень, а не в якості майданчика для двосторонньої комунікації, - відзначають в L2 Think Tank. - Деякі не сприймають контенту, згенерованого самими користувачами, і не використовують можливості мережі та взаємовідносин між людьми".
За словами дослідників, деякі компанії роблять чудові речі в частині програмування, але вони не трансформуються в зв'язок з рекламою або ж поліпшення взаємодії між користувачами і самим брендом.
В ході дослідження загальний бал компаній обчислювався з чотирьох складових.
35% балів нараховувалось за кількість шанувальників бренду і темпи їх приросту.
Така ж кількість балів нараховувалось за залученість користувачів, 20% - за програмування, і 10% балів - за інтеграцію комунікацій.
Найбільш "обдарованим" в цьому відношенні виглядає бренд Michael Kors.
За рік ця торгова марка додала у своїй оцінці 100 балів.
За цей же період кількість "послідовників" компанії зросла майже в три рази (270%).