Репутація банків серед українців погіршується
У березні 2012 року оцінка репутації українських банків населенням знизилася з 3,77 до 3,56 балів порівняно до вересня 2011 року.
Про це свідчать дані чергової хвилі дослідження іміджу найбільших банків України, здійсненого компанією GfK Ukraine.
Це зниження стосується більшості з 12 банків, які оцінювалися в рамках дослідження.
Вищою за середню по ринку є репутація лише Райффайзен Банку Аваль та Приватбанку – 3,82 та 3,77 відповідно.
Ці ж два банки залишаються лідерами за рівнем привабливості для співпраці.
Загальне зниження оцінок репутації банків може бути пов’язаним із поширенням серед населення чуток про можливість другої хвилі фінансової кризи, що знижує довіру до банків в цілому, відзначають у компанії.
Оцінки характеристики "можу порекомендувати банк друзям/родичам" також знизилися у березні 2012 року для всіх банків.
В середньому по ринку цей показник впав з 3,36 до 2,84 балів.
Найважливішими критеріями вибору банків залишається оцінка їх стабільності на ринку, а також тарифи за продуктами, хоча їх важливість знизилася у порівнянні з вереснем 2011 року на 6 та 7 п.п. до значень 50% та 42% відповідно.
Натомість, підвищилася важливість критеріїв, які займають третю та четверту позиції за ступенем важливості – розташування відділень та тривалість роботи банку на ринку.
Їх показники виросли відповідно на 7 п.п. до 33 % та на 6 п.п. до 25%.
На наміри скористатися послугами банків у майбутньому найбільший вплив мають такі фактори, як готовність порекомендувати відповідний банк та розташування його відділень.
У GfK Ukraine зазначили, що на готовність порекомендувати банк, у свою чергу, більше впливають такі фактори, як надійність, престижність, зручність розташування відділень та вигідні умови за продуктами.