Більшість українців вважає "соціалку" Януковича передвиборчим популізмом
Три чверті українців (75%) вважають, що соціальні ініціативи президента Віктора Януковича це швидше передвиборчий популізм і тільки 14% - швидше турбота про людей.
Про це свідчать дані опитування, проведеного соціологічною групою "Рейтинг", пише DT.UA.
При цьому 47% опитаних вважають, що у держави немає необхідних коштів на виконання обіцянок президента, а 35% - вважають, що кошти на них є.
Ще 18% - не змогли відповісти на це питання.
Незважаючи на те, що більшість опитаних вважають ініціативи президента передвиборчим популізмом, значна частина готова поліпшити своє ставлення до Януковича в разі їхньої успішної реалізації.
Так, 19% опитаних зазначили, що їхнє ставлення до президента Януковича однозначно покращиться в разі виконання ініціатив, ще 23% - скоріше покращиться.
46% - вважають, що їхнє ставлення не зміниться, лише у 3% - погіршиться.
Ще 9% не змогли відповісти на це питання.
Таким чином, понад 40% опитаних можуть поліпшити своє ставлення до президента у разі дотримання ним своїх обіцянок — це майже вдвічі більше сьогоднішнього рівня довіри до Януковича.
Абсолютна більшість (від 84 до 94%) опитаних підтримують передвиборчі ініціативи президента.
Так, стимулювання державою створення нових робочих місць для молоді та осіб перед-пенсійного віку підтримують 94% опитаних, у т.ч. повністю підтримують 74% і швидше підтримують - 20%.
Стабілізацію цін на ліки першої необхідності для літніх людей підтримують 93% опитаних, у т.ч. повністю підтримують 69% і швидше підтримують - 24%.
Менше вірять у виконання ініціатив щодо стабілізації цін на ліки (вірять - 32%, не вірять - 56%), створення нових робочих місць (вірять - 27%, не вірять - 59%), введення дешевих іпотечних кредитів (вірять - 27%, не вірять - 55%) і податку на багатство (вірять - 28%, не вірять - 60%).
Менше вірять у виконання передвиборних ініціатив президента на Заході та Донбасі.
Значно більше вірять на Півдні, у Центрі та на Півночі.
Соціологічна група "Рейтинг" провела опитування 15 - 26 березня 2012 року серед 2000 респондентів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"