Обсяг світового ринку мобільних ігор досяг 5,8 мільярда доларів
Обсяг світового ринку мобільних ігор в минулому році становив 5,8 млрд доларів.
Про це повідомили аналітики компанії J'son & Partners Consulting в звіті "Ринок онлайн-ігор в Росії та світі, 2009-2013", передають "Ведомости".
За даними аналітиків, обсяг російського ринку онлайн-ігор в 2011 році становив 668 млн доларів, або всього 3% світового ринку.
Аналітики прогнозують, що через два роки на онлайн-ігри в Росії витратять близько 1 млрд доларів.
У світі доходи розробників онлайн-ігор за 2011 рік зросли на 23% в порівнянні з 2010 роком і становили близько 20 млрд доларів, з них близько 20% припало на трьох найбільших провайдерів - американську Blizzard і китайські Tencent і Shanda.
Світова аудиторія онлайн-ігор в минулому році становила 534 млн чоловік, порахували в J'son & Partners, за два роки аналітики очікують приріст в 200 млн нових гравців.
Обсяг світового ринку мобільних ігор в минулому році, за даними J'son & Partners, становив 5,8 млрд доларів.