Розмитнення авіапального подорожчає майже усемеро
Держмитслужба змінила класифікацію авіапалива, що імпортується в Україну.
Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на інформацію найбільшого постачальника авіагасу - "ТНК-ВР Коммерс".
Компанія посилається на рішення Східної митниці Державної митної служби від 3 квітня, згідно з якими авіагас, який досі класифікувався як "Паливо для реактивних двигунів ТС-1 і РТ (коди - 2710117000 та 2710192100)", тепер повинен оформлятися як "Легкий дистилят - бензин спеціальний: Паливо для реактивних двигунів ТС-1 (2710112500)".
Це рішення збільшує ставку акцизу на імпортне паливо з 30 євро до 198 євро за тонну, уточнили у компанії.
Начальник управління адміністрування митних платежів Держмитниці Віталій Зварич уточнив виданню, що рішення було прийняте після спеціального дослідження палива, проведеного в лабораторії Східної митниці.
"Аналіз палива показав, що за своїми характеристиками воно ближче до спеціального бензину", - зазначив він.
За законом Держмитслужба має право приймати таке рішення, нагадує Зварич.
"Те, що досі ми відносили це паливо до іншого виду, - було нашою недопрацюванням", - додав він.
Як відомо, нині авіапаливо в Україну ввозять два основні постачальники - "ТНК-ВР-Авіа" (паливо "Рязанської нафтопереробної компанії" і "Славнефть-Ярославнефтеоргсінтез") і "Лукава Ойл" (паливо Волгоградського НПЗ).
Єдиним виробником авіагасу в країні є Кременчуцький НПЗ, який контролюється структурами групи "Приват").