Українська правда

Колесніков хоче легалізувати пальне для вертольотів

2 серпня 2011, 14:30

Відомство Бориса Колесникова, слідом за невдачами БЮТ-івців і Цушка, взялося за легалізацію палива Avgas 100 LL для легких літаків і вертольотів

Відповідний проект закону оприлюднено на офіційному сайті Міністерства інфраструктури, передають "Комментарии".

Документ повністю ідентичний законопроекту, який був зареєстрований у Верховній раді ще в лютому 2008 року нардепами-бютівцями Борисом Шияновим та Ігорем Воротнюком  і відхилено в березні 2010 року.

Цим документом, як і проектом Мінінфраструктури, пропонується внести зміни до заборони, що діє з 2003 року, на використання в Україні всіх видів етилованого бензину, включаючи і авіаційні марки.

Зокрема, передбачається дозволити до 2013 року ввезення і реалізацію на території країни авіаційного бензину AVGAS 100 LL в обсягах не більше 1 тисячі тонн щорічно.

Це паливо застосовується на невеликих літаках з поршневими двигунами авіації загального призначення, а також на вертольотах.

І якщо введення заборони свого часу пояснювалося екологічними причинами, то Міністерство інфраструктури ініціює скасування заборони для AVGAS 100 LL виходячи з мотивів безпеки польотів - після заборони в бізнес-авіації почали використовувати автомобільний бензин, розведений авіапаливом.

Крім того, в обох документах наголошується на тому, що скасування заборони на вищевказаний вид палива посприяє розвитку бізнесу та іміджу України напередодні "Євро-2012" - мовляв, і бізнесмени і вболівальники по всьому світу літають на легких літаках і вертольотах.

А у вересні 2010 року на офіційному сайті Міністерства економіки (міністерство тоді очолював Василь Цушко) був оприлюднений ще один законопроект про дозвіл в Україні авіаційного бензину AVGAS 100 LL.

За даними Мінекономіки, на кінець 2008 року в Україні було зареєстровано понад 2 тисячі літаків класу "бізнес-джет" і близько 1 тисячі легких літаків.

У країнах Європи та СНД реалізується паливо AVGAS 100 LL переважно виробництва Shell.

До речі, за чутками, збереження заборони на ввезення цього бензину лобіює група "Приват".

нафтопродукти авіація