VimpelCom запропонує абонентам "Білайну" "дуже привабливі тарифи"
Об'єднана компанія VimpelCom Ltd розвиватиме в Україні бренд "Київстар", а Beeline залишиться у вигляді нішевої пропозиції.
Про це заявив голова української бізнес-одиниці VimpelCom Ltd Ігор Литовченко в інтерв'ю газеті "Комерсант-Україна".
"Beeline залишиться у вигляді нішевої пропозиції - для туристів з країн СНД, яким цей бренд добре знайомий. Для абонентів "Beeline-Україна", які приєднуються до "Київстару", ми зберігаємо всі тарифні умови, а також виведемо нові привабливі пропозиції для об'єднаної бази", - сказав він.
"Ми запропонуємо їм дуже привабливі тарифи, причому для дзвінків на всю 24,5-мільйонну базу абонентів. Думаю, що більшість користувачів Beeline на них перейде. Інші поки будуть залишатися на своїх колишніх тарифах. При цьому вони отримають більш якісний зв'язок і сервіс", - зазначив Литовченко.
Також компанія почала впроваджувати пакетні пропозиції для корпоративних клієнтів, у яких інтернет надає Beeline, а мобільне підключення - "Київстар-бізнес".
При цьому Литовченко зазначив, що проблем із технічною сумісністю мереж немає.
"Мобільна мережа Beeline, як і наша, будувалася на обладнанні Ericsson. Питання лише в переплануванні частот, уникнення інтерференції та інших технічних нюансах", - пояснив він. За словами Литовчека, процес повної технічної інтеграції мереж має бути закінчений протягом 1,5 року.
Близько третини базових станцій Beeline увійдуть в об'єднану мережу. Інші будуть утилізовані або встановлені в інших місцях.
Рішення про розвиток саме "Київстару" менеджер прагматичними міркуваннями.
"VimpelСom Ltd працює в десяти країнах світу і скрізь використовує бренд Beeline. Україна - виняток. Рішення було суто раціональним. Якщо порівняти бренди Beeline і "Київстар" в Україні за кількістю абонентів, частці ринку, якості зв'язку і доходів, стає ясно, що об'єднання компаній має відбуватися на базі "Київстару". Розвивати кілька брендів на ринку недоцільно", - пояснив він.