Google йде з ринку реклами Китаю
Інтернет-компанія Google згортає свою рекламну діяльність на китайському ринку.
З 27 жовтня компанія припиняє співпрацю з сімома найбільшими рекламними агентствами країни, повідомляє CyberSecurity.
У Google припинення рекламної діяльності пов'язують з фактичним закриттям китайською владою місцевої версії пошуковика.
Після цього компанія зупинила і ряд інших операцій у країні. Повідомлення про те, що Google планує припинити співпрацю, були розіслані рекламним агентствам ще 27 вересня.
Рекламний обіг Google в Китаї становив близько 225 млн. доларів на рік.
Це близько 40% від всієї виручки компанії в країні. "Ми сподіваємося знайти нових реселерів, яким ми зможемо запропонувати ще кращі можливості для реклами", - заявила при цьому прес-секретар Google Сінді Кін.
Однак чому було вирішено припинити відносини з лідерами ринку, і коли кращі можливості будуть надані, вона не уточнила.
На думку експертів, в цій ситуації виграє лідер китайського інтернет-ринку - Baidu.