Депутат пропонує обмежити рекламу пива
У Верховній раді знову з`явився закон, який прирівнює рекламу пива до реклами алкоголю і повністю забороняє алкогольним компаніям підтримувати культурні та спортивні заходи.
Зокрема, нардеп від БЮТ Андрій Шевченко вніс на розгляд парламенту постанову про прийняття за основу законопроекту, який вносить зміни до закону про рекламу, пише видання "Дело".
Згідно з цими змінами, пиво і продукти, вироблені на його основі, прирівнюються до алкогольних напоїв в частині обмежень щодо реклами.
Після ухвалення такого закону, реклама пива зможе транслюватися на телебаченні і на радіо тільки у вечірній час.
Крім того, депутат пропонує продовжити заборону на рекламу алкогольних напоїв на телебаченні після 24 години.
Тобто алкогольні та пивні компанії зможуть розміщувати рекламу своїх товарів тільки після 24.00.
У запропонованому законопроекті є ще одне суттєве обмеження для просування алкогольної продукції - заборона на спонсорства теле-, радіопередач, театрально-концертних і спортивних заходів з використанням алкогольних брендів.
Природно, народні депутати аргументують необхідність прийняття таких обмежень турботою про здоров'я українців, особливо молоді.
Але слід зазначити, що в Україні за останні п'ять років, після того, як ввели значні обмеження на рекламу міцного алкоголю, пивна галузь дуже бурхливо розвивалася.
І статистика свідчить, що країна почала зміщуватися від горілчаного алкоголізму до пивного.
Після прийняття такого закону, горілку і пиво зрівняють в правах по відношенню до споживача.