66% українських інтернет-користувачів купують товари онлайн
Більше половини (66%) українських користувачів Інтернет відзначають, що мають досвід здійснення онлайн покупок.
Про це свідчить дослідження компанії InMind, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
Згідно з результатами дослідження, половину всієї аудиторії Інтернет, яка здійснює онлайн-покупки, становлять користувачі у віці 21-30 років.
При цьому серед онлайн-покупців 36% становлять особи з доходом вище середнього та високим, а серед не-користувачів Інтернет-магазинами їх частка удвічі нижча і становить 18%.
Основні категорії товарів, які купуються через Інтернет, за підсумками опитування Інтернет-користувачів, - це книги, які стали набувати істотно більшу кількість користувачів у порівнянні з 2009 роком.
Також зросла кількість онлайн покупців мобільних телефонів і аксесуарів до них.
Серед інших популярних категорій, які купуються онлайн, - комплектуючі для ПК, побутова техніка.
Чверть всіх покупців використовують онлайн-магазини для придбання подарунків.
Не-користувачі Інтернет-магазинів відзначили два основні бар'єри онлайн покупок.
Перший (названий 40% опитаних) пов'язаний з недовірою до онлайн-продавців, а другий (38%) - з нерозумінням переваг у порівнянні зі звичайними магазинами, відсутністю такої необхідності.
Ще 13% аудиторії зупиняє відсутність необхідних навичок - бар'єр, який порівняно простіше подолати.
Тільки 12% назвали причиною не користування онлайн магазинами бажання побачити товар перед покупкою.