Соцмережі коштують британським компаніям мільярди
Співробітники, які відвідують Facebook, Twitter та інші соціальні мережі в інтернеті, обходяться британським компаніях в мільярди.
Такі висновки зробив британський інтернет-сайт MyJobGroup, провівши опитування 1 тисячі співробітників британських компаній, повідомляє агентство Reuters .
Згідно з дослідженням, що майже 6% з опитаних проводять більше години робочого часу на сайтах соціальних мереж.
Відповідно до 34-мільйонної британської робочої сили це означає близько 2 мільйонів осіб.
В цілому 55% відсотків британських службовців визнали, що користуються доступом до соціальних мереж на роботі, і багато сказали, що витрачають значний час на спілкування в них.
У фінансовому вираженні, за оцінкою MyJobGroup потенційні втрати можуть досягати 14 млрд. фунтів-стерлінгів
З іншого боку, якщо 14% опитаних вважають, що соціальні мережі знижують ефективність їхньої роботи, то 10% дотримуються протилежної думки.
Як відомо, інтернет-користувачів, які зареєструвалися лише в соціальній мережі Facebook, вже налічується 500 млн. осіб.