Спонсори добре заробили на мундіалі
Спонсори чемпіонату світу з футболу 2010 року - AB InBev (виробник пива Budweiser), Coca-Cola і McDonalds - рапортують про те, що їх інвестиції у футбол виявилися успішними.
Про це пише газета "Ведомости".
Офіційно розміри спонсорських пакетів не оголошуються, однак ЗМІ стверджують, що компанії-спонсори платять ФІФА по 25 млн. доларів на рік.
Так, у Великобританії обсяг продажів пива Budweiser в другому кварталі 2010 року на 18,6% перевищив рівень такого ж періоду 2009 року.
Гендиректор Coca-Cola Мухтар Кент вважає, що 7-відсоткове зростання продажів в Латинській Америці у другому кварталі в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року також пов'язане з чемпіонатом світу з футболу.
У McDonalds другий квартал 2010 року також був успішнішим за минулорічний - обсяг продажів виріс на 5%, чистий прибуток - на 12%.