Українська правда

Корпоративному сегменту немає альтернативи

12 липня 2010, 13:27

В посткризовий період для банків немає альтернативи корпоративному сегмента.

Таку думку висловив директор центру корпоративного бізнесу Укрсоцбанку Сергій Козаченко.

"Ми розуміємо, що реальної альтернативи корпоративним сегментам після кризи не існує, оскільки сьогодні в іншому великому сегменті -"рітейлі", діють нові правила", - сказав Козаченко.

"Якщо раніше працювала формула: візьми в нас кредит - купи машину, то зараз працює принцип: поклади гроші на депозит - накопичити на машину", - підкреслив експерт.

За словами співрозмовника, оскільки продуктовий ряд досить бідний, тому банки змушені акцентуватися на традиційних послугах: кредити, форекс, розрахунково-касове обслуговування.

Погоджуючись з тим, що роздрібне кредитування ще кілька років не повернеться до докризових обсягів, для банків важливим залишається корпоративний сегмент.

За словами експерта, банки, які вижили після кризи і мають ресурси, орієнтуються на клієнтів, які зберегли здатність обслуговувати кредити.

На думку Козаченка, ринок поляризував і поділився на три сегменти.

Перший - клієнти-шахраї, які знаходяться в чорних списках.

Другий - підприємства, які зазнають труднощів з об'єктивних причин, загальним для всіх компаній галузі. Наприклад, нерухомість і автопром.

З цією групою клієнтів банки підтримують діалог і йдуть на компроміс.

І третя категорія - найбажаніша частина клієнтів - ті, хто під час кризи зберегли кредитну дисципліну та ділову етику ".

банки кредити